sobota, 18 marca 2023

METALLICA - 72 Seasons ŚWIATOWA PREMIERA (13 kwietnia 2023)

Ależ niespodziewany, co oczekiwany w sumie moment... Nie książkowy, ale tekstowy, a to też dobrze, żeby w książce było - tekst mianowicie żeby był... Otóż chodzi oto, że 14 kwietnia br. Metallica wypuszcza w świat swój 12 (słownie: dwunasty) studyjny album. Premiera jest dzień wcześniej w kinach całego świata, w tym w sieci Multikino..., które ma  miejscówkę w lokalnej galerii. Wystarczyło poszukać jakiegoś internetowego konkursu, gdzie do zgarnięcia był bilet na dowolny seans Multikina i byłem już prawie w domu... Znalazłem i zamieniłem się na chwilę w miejscowego K.I. Gałczyńskiego... w wybitnego nie tyle poetę, co tłumacza właściwie (Hymn Unii Europejskiej zobowiązuje do trzymania poziomu wykonywanej pracy...)  Pytanie konkursowe: Dlaczego bilet do Multikina [na dowolny seans] ma trafić właśnie do Ciebie? Pierwsza myśl? Bo, do kurwy, Metallica zaprasza w kwietniu do kin, a Wy macie na to bilet! Ale wybrnąłem starą śpiewką (najprawdziwszą na świecie), że Metallicę kocham jakoś od 2001 i pójdę do tego kina, nawet bez wygranej...
 
 
 
Odezwał się we mnie po trosze pan Cheats od Gałczyńskiego  i puściłem w konkurs tłumaczenia (moje na sto procent), ale dość stare, tzn. tłumaczone niemal z dni  premier poszczególnych piosenek od Metalliki. Tłumaczenia wysłane i cisza - niemal, jak w polskim sądzie - nadal cisza... Ale oto i jest! Gratulujemy wygranej. Prosimy o wybranie kina oraz seansu, na który Pan się wybiera... Nie chcę pisać, że spodziewałem się wygranej (jednej z pięciu), ale się spodziewałem (bo chyba [na pewno] Gałczyński czuwał). Wygrałem ten bilet i w czwartek, 13 kwietnia, będę świadkiem wypuszczenia w świat albumu 72 Seasons - ze wszystkimi teledyskami  i komentarzami zespołu do stworzonego dzieła. Aha, tłumaczenia!
 

 

 





 

One pozwoliły mi wygrać ten bilet... Do zobaczenia na premierze!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz