poniedziałek, 21 czerwca 2021

book tag: Skąd mam te książki?

Kanał YouTube Kingi obserwuję już od długiego, długiego czasu. Moja "znajomość" z Esą zaczęła się od rekomendacji Anity, która to rekomendacja dotyczyła tematu "Jak/Gdzie kupować tanie książki?". Wg Anity to właśnie Kinga okazała się królową polowania na tanie książki, a że książki z duszą również w moim świecie odgrywają niebagatelną rolę, to rzecz jasna wkręciłem się w filmiki Kingi dość mocno. Na filmy z pchlego targu pod halą targową w Krakowie zawsze czekam z największą ciekawością.


5 czerwca 2021 na Esa czyta pojawił się tag książkowy (nie pierwszy oczywiście), który spodobał mi się najbardziej z dotychczasowych książkowych pytań i odpowiedzi. Postanowiłem więc i ja do dziewięciu tagowych pytań dopasować książki z własnej domowej biblioteczki. Bez zbędnego przedłużania - czas start:
 

1. Książka, którą kupiłem tylko dlatego, że była tania.
 
 
 
 
2. Książka, którą kupiłem pod wpływem chwili. 
 
aktualnie najnowszy taki nabytek - Tajemnice początków Państwa Polskiego
 
 
3. Książka, którą kupiłem tylko dlatego, że ktoś mi ją polecił.
 
 
 
 
 4. Książka, którą kupiłem tylko/ głównie ze względu na ładną okładkę.
 
 
 
5. Książka, która kupiłeś tylko ze względu na nazwisko autora.  
 
Historia z konsekwencjami
- kupiona tylko dlatego, że pytania zadaje Michał Komar. Ten od wywiadu rzeki z Władysławem Bartoszewskim.
 
 
 6. Książka, którą znalazłem gdzieś w odmętach swojego domu / domu dziadków / rodziców / znajomych
 
 
 
 7. Książka, którą dostałem i nigdy wcześniej o niej nie słyszałem.
 
 
 
8. Książka, którą kupiłem w antykwariacie, outlecie.
 
Dymy nad Birkenau - pozycja, która w czasach studenckich wyżłobiła mi we łbie wielki kanion i wespół ze Ślicznotką doktora Josefa rozbudziła na dobre zainteresowanie społecznym aspektem II WŚ.
 
 
 
 9. Książka, którą dostałem na zakończenie roku szkolnego / wygrałeś w szkolnym konkursie.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz